Короткий регламент “Zaporizhstal Drone Racing Cup”, 20 мая 2017

18033131_1333281263414708_900117835092423934_n

Опубликован короткий регламент “Zaporizhstal Drone Racing Cup”. Расширенный регламент будет опубликован 10 мая 2017.

Запрошуємо спортсменів-авіамоделістів на Кубок України (перший етап) з радіокерованих моделей класу FAI F3U (перегони на радіокерованих мультіроторних моделях, що керуються за допомогою відео-зображення з борту моделі).

20 травня 2017 року, Запорізька обл. / Запоріжсталь.
Нижче регламент змагань, який буде оновлюватись.

Кубок України (перший етап) з радіокерованих моделей класу FAI F3U

(перегони на радіокерованих мультіроторних моделях, що керуються за допомогою відео-зображення з борту моделі), 20 травня 2017 року, Запорізька обл. / Запоріжсталь.

Регламент

Організатори:

RotorGP Ukraine
При підтримці ФАС / ФАМС України, комітет F3U

Допомога та призи від спонсорів:

Призи від PJSC Запорожісталь

Дата та місце змагань:

20  травня 2017 року.
Південне шосе 12, Запоріжсталь (Цех Жесті), Запоріжжя;
Google: 50.432880, 30.305612

Учасники:

16 спортсменів та пілотів-аматорів, які вчасно подали заявку:

Реєстрація проходитиме з 27.04 по 10.05. 8 кращих пілотів минулого сезону (за результатами F3U та Dnepr Drone Race 2016) було запрошено організаторами, та 8 пілотів буде додатково відібрано організаторами у порядку реєстрації.

Онлайн-заявка на реєстрацію в змаганнях: https://docs.google.com/forms/d/19XVOw2UR9RRw6Ok11FgVhIalsqHM1onuKWH9-z5VBr8/viewform?edit_requested=true

Глядачі:

Запрошені організаторами та адміністрацією глядачі.

Правила:

Правила змагань ФАС / ФАМС відповідають правилам FAI F3U та адаптовані для України.

Посилання на правила: http://www.heli-info.com/2016/01/f3u-rc-multi-rotor-fpv-racing.html#more

Змагання:

Моделі: радіокеровані моделі мультікоптерів, що керуються за допомогою відео-зображення з борту моделі. Розмір моделі (по рамі) до 330 мм. Розмір пропеллерів (кожного) до 15,2 см. Вага моделі до 1 кг. Електроживлення до 17,0 В (4S).

Траса: 

Майданчик близько 27х150м з огородженням, у приміщенні. Трек близько 100 м у довжину, дворівневий. На треку розміщено 3-4 перепони та 5-7 поворотів.

Польоти: 

3 кола, але не більш ніж 5 хвилин. Польоти виконуватимуться у відповідності з правилами і описом класу FAI F3U. Кількість пілотів та порядок турів:

• Кваліфікація ( 8 груп, 16 пілотів, відбірковий тур, 8 крашіх пілотів увійдуть до 1/4)
• 1/4 (4 групи, 8 пілотів)
• 1/2 (2 групи, 4 пілоти)
• Фінал (2 пілоти)

Оцінка: 

Оцінка проводиться за критеріями FAI F3U. Кожного пілота в турі оцінює окремий суддя. В залік іде час кіл, в яких без порушень пройдений весь маршрут і подолані усі перешкоди. Пілоти не будуть мати можливості перельоту після падіння (можливість перельоту раунду для обох пілотів залишаеться тільки за рішення суддів та при існуванні технічних перешкод та/або першкод у безпеці польоту). Якщо модель пілота впала и не може злетіти без сторонній допомоги – вона залишається на землі до кінця польоту іншого пілота, який автоматично здобуває перемогу. Якщо моделі обох пілотів опиняються на землі – переможцем раунду визначаеться той пілот, який довше знаходився у повітрі.

Безпека:

Відповідальність за безпеку польоту несе особисто кожний пілот. Під час польоту пілоти намагаються уберегтися від зіткнень з перешкодами та іншими моделями. При падінні моделі і неможливості самостійно злетіти знов, модель очікує закінчення туру на землі. На моделях активована функція fail-safe, яка відключає мотори при втраті сигналу керування. Польоти проводяться в безпечній зоні за огородженням. В разі втрати контакту з моделлю, втрати керування, або небезпечного польоту суддя вимагає зупинки польоту або виключає передавач пілота для примусової посадки моделі.

За умов безпеки організатори можуть запровадити додаткові заходи, як то зняття та здача суддям антен відеоепередавачів для пілотів, які очікують черги, та ін.

Посилання на правила безпеки роторних радіокерованих моделей: https://heli-info.blogspot.com/2016/12/blog-post.html

Дискваліфікація: 

Грубе, навмисне або повторне порушення правил змагань та безпеки польотів приведе до дискваліфікації пілота.

Суддівство: 

Судді змагань — судді національних категорій ФАМС України.

Протести: 

Будь-який пілот має право опротестувати результати змагань в будь-якому з турів з обов’язковим докладним описом причин протесту. В найкоротший час протест буде розглянутий суддівською колегією і по ньому буде винесено рішення.

Результати: 

За результатами проміжних турів визначаються пілоти, які беруть участь у наступному турі. По результатам фіналу визначаються переможці та призери змагань. У залік Національного Кубку України будуть включені тільки результати спортсменів, які мають Міжнародну спортивну ліцензію FAI.

Розпорядок змагань:

Субота 20.05, з 10-00 до 10-30 – техком
Субота 20.05, з 10-30 до 17-00 – тестові польоти
Субота 20.05, з 17-00 до 18-45 – тури змагань
Субота 20.05, з 18-45 до 19-00 – нагородження переможців

Приїзд, поселення: 

300 грн компенсація витрат на дорогу пілотам з інших міст, поселення забезпечує організатор.
Пілоти, котрим потрібно проживання повідомляють про це організатора.
Відпочинок і розваги — за свій рахунок.
Харчування – за рахунок організаторів.

Правила безпеки: 

Роторні моделі становлять небезпеку для пілотів і глядачів. Пілоти-учасники зобов’язані чітко дотримуватися правил входу в стартову зону, запуску моделі, польотів, виходу з стартовою зони. Пілотам-учасникам та їхнім командам КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВМИКАТИ ВІДЕО ТА РАДІОПЕРЕДАВАЧІ, ЖИВЛЕННЯ МОДЕЛІ, ЗАПУСКАТИ МОДЕЛЬ ДЛЯ НАЛАГОДЖЕННЯ І ТРЕНУВАНЬ ПІД ЧАС ТУРІВ (якщо вони не викликані для офіційного польоту).

Тренувальні та демонстраційні польоти будуть проводитися тільки в польотній зоні, тільки у вказаний Головним суддею час і тільки в певній послідовності (кожній парі пілотів буде видано порядковий номер, за яким пілоти будуть приймати участь у тренувальних польотах. Кожна пара пілотів буде мати 10 хвилин на підготовку до та сам політ. Таким чином, кожна пара пілотив буде мати не меньш ніж 3 тестові польоти (30 хвилин). У разі, якщо один з пілотів пари не взмозі летіти у свою чергу, інший пілот будет летіти один, а другий буде чекати наступного кола ротації черги. Якщо пара пілотів не взмозі летіти у свою чергу – вони вдвох будуть чекаті наступного кола ротації черги.

Глядачам і гостям КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ входити у стартову зону І ЗОНУ ПОЛЬОТІВ, залишати дітей без нагляду, ВМИКАТИ БУДЬ ЯКУ АПАРАТУРУ радіоуправління, запускати будь-які МОДЕЛІ, ЗМІЇ ТА ІН., ВІДПУСКАТИ ДОМАШНІХ ТВАРИН.

Пілоти, члени команд, глядачі несуть особисту відповідальність за ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ І БУДЬ ЯКИЙ ЗБИТОК ПОВ’ЯЗАНИЙ З ТАКИМ ПОРУШЕННЯМ.

Запрошуємо на змагання!

RotorGP Ukraine

При підтримці ФАС / ФАМС України, комітет F3U

famsu

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s